Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen en waarvan een betaling ontvangen is worden normaal gesproken op of voor 16:00 uur dezelfde dag verwerkt, van maandag tot en met vrijdag. Afhankelijk van zeldzame factoren zoals een ongewoon hoog ordervolume, herbevoorrading van de voorraad, enz., kan het tot 2 werkdagen na ontvangst van de bestelling duren om de bestelling te leveren.

Worden mijn producten apart of samen verzonden?
Alle producten in uw bestelling worden samen verzonden. Let op: als blijkt dat een van uw artikelen toch tijdelijk niet op voorraad is, wordt uw hele bestelling opgeschort totdat het artikel weer beschikbaar is. Wij verzenden niet in gedeelten, omdat dit minder milieuvriendelijk is, en omdat het de kans op een verloren of vertraagde zending vergroot.

Versturen jullie ook internationaal?
Ja. Wij accepteren bestellingen die niet alleen binnen Nederland en naar België worden verzonden, maar alle landen binnen Europa.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een e-mail met traceergegevens als uw bestelling is verzonden. Hoewel de trackingnummers worden verzonden wanneer de bestelling voor verzending is ingepakt, worden de trackinggegevens pas bijgewerkt wanneer het pakket in het verwerkingscentrum is aangekomen. Neem contact met ons op als u vragen hebt.

Wat als mijn pakket verloren of gestolen is?
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen zendingen. Wel zullen we altijd ons best doen om te achterhalen wat er met het pakket gebeurd is door contact te leggen met de vervoerder en/of leverancier en te kijken hoe we het probleem voor u (waar mogelijk) kunnen oplossen. Neem contact met ons op als u vragen heeft.

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending is beschikbaar voor bestellingen van meer dan € 35,00 die naar Nederland en België worden verzonden. Voor bestellingen onder de € 35,00 zijn de verzendkosten € 4,95. Dit geldt zowel voor verzendingen naar Nederland als België. Voor andere Europese landen zijn de verzendkosten € 7,95.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Iedere bestelling kan zonder opgave van redenen geannuleerd worden, mits deze bestelling nog niet is verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Wil je je bestelling annuleren nadat je een orderbevestiging hebt gehad? Beantwoord dan je orderbevestiging of neem contact met ons op via info@dealreus.nl.

Wat is jullie retourbeleid?
Aankopen die rechtstreeks bij ons zijn gedaan kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd voor een terugbetaling (inclusief eventuele verzendkosten). Om een product naar ons terug te sturen, neem je contact op met onze klantenservice via info@dealreus.nl om ons te laten weten dat je jouw aankoop wilt retourneren, en wij zullen je instructies geven over hoe je jouw retourzending kunt starten. De verzendkosten voor het terug sturen vergoeden wij niet.

Hoe log ik in op mijn account?
U kunt inloggen op uw account door te klikken op “Account” in de rechterbovenhoek van de website, of door deze link te bezoeken.

Heb ik een account? Ik weet niet zeker of ik er al een heb.
Als je ooit een aankoop hebt gedaan bij DealReus.nl van welke aard dan ook, dan is de kans groot dat je al een account bij ons hebt. Ga gewoon naar deze link en meld je aan met exact hetzelfde e-mailadres dat je destijds hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Ben je het wachtwoord vergeten – ook geen probleem – maak dan gewoon eventjes een nieuw wachtwoord aan.

Zodra u bent ingelogd, ziet u uw bestelgeschiedenis, de gegevens van uw verzendadres en eventuele andere informatie, als u die hebt.

Hoe kan ik mijn factureringsgegevens of verzendadres bijwerken?
U moet eerst inloggen op uw account. Zodra u bent aangemeld, klikt u op het tabblad Adressen beheren.

Klik hier op “Bewerken” en u krijgt de mogelijkheid om uw factureringsadres en uw verzendadres te wijzigen.

X